torstai 6. heinäkuuta 2017

Diy Candle Lantern

Diy Kynttilälyhty


Tänään vanha kynttilälyhty ja heinäseiväs inspiroi minua työskentelyyn. Minulla oli betonia, heinä seiväs, lyhty, lasikynät, Sinol, maalikynä.
Nyt minulla on uusi lyhty pylväs ja uusi lyhty takapihallani. Olen siitä iloinen ☺, koska projekti onnistui odotetusti.

Today the old candle lantern and a hay pole inspired me to work. I have concrete,hay pole, lantern, glass pens, Sinol, paint pen.
Now I have a new lantern pole and a new lantern in my backyard. I'm glad, because project succeeded as expected.


Tässä lyhty ennen.

Here is the lantern before.


Pesin lyhdyn. Lasipinnat minä värittelin kynillä. Sitten lisäsin pinnalle Sinol tippoja.

I washed the lantern. And I painted glass surfaces with a pen. Then I added Sinol drops to the surface.





Metalliosat minä spraymaalasin (Maston) uudelleen mustaksi. Sen jälkeen halusin vielä kuvioida pinnat valkoisella maalilla.

Metal parts I spray paint black again. After that I still wanted to be patterned surfaces with white paint.

Nyt vain odottelen, että maali kuivuu ja voin ripustaa lyhtyni ulos.

Now I just wait for the paint to dry up and I can hang my lantern out.



Valmista tuli! 👌

It's ready!



Minä haluan näyttää sinulle myös värikkään puutarha kalustoni!

I also want to show you my colorful garden furniture!




Tämän näköinen  puutarhakalusto oli aikaisemmin.

The garden furniture looked like before.



Maalasin sen Maston spray maaleilla.



I painted it with Maston spray paints.




Käy katsomassa kuinka spraymaalasin päivänvarjoni.



Take a look at how I spray my parasol.


Spray-painted parasol



Thanks for visiting my site !!



Lähetä kommentti